A
aleyna-

14.03.2013

10/10

İçinde bolca Eve&Roarke diyalogları olduğundan mı bilmiyorum ama bu serinin en sevdiğim kitaplarından biridir..

Baskı: Kindar Ölüm (Eve Dallas, #6)