Paul ve Virginie
Paul ve Virginie

bernardin de saint-pierre

R
RbCCK

17.03.2013

5/10

çocukken okumuştum çook beğenmiştim ama yetişkin gözüyle bakınca (artık yetişkinim de ayıptır söylemesi) çook klasik, bilindik bir aşkmış meğersem

Baskı: Paul ve Virginie