karen marie moning
10.03.2013
sonu aşırı saçmaydı bence ve sonuna kadarda zaten gram aksiyon yoktu.Yeni kitabı çıktığında okur muyum bilemiyorum ama seri en sevdiğim seriler arasında kesinlikle değil.Çerez niyetine okuduğumu söyleyebilirim.
Baskı: İntikam Ateşi (Ateş, #3)