İntikam Ateşi (Ateş, #3)
İntikam Ateşi (Ateş, #3)

karen marie moning

M
melisg

10.03.2013

5/10

sonu aşırı saçmaydı bence ve sonuna kadarda zaten gram aksiyon yoktu.Yeni kitabı çıktığında okur muyum bilemiyorum ama seri en sevdiğim seriler arasında kesinlikle değil.Çerez niyetine okuduğumu söyleyebilirim.

Baskı: İntikam Ateşi (Ateş, #3)