selim ileri
16.03.2013
herkes roman yazmak zorunda mı diye düşünesi geliyor insanın bu kitabı okurken..yarım bırakmamak için okuduyorum.eleştirmen ya da fıkra yazarı olarak bakmalı selim iler'ye...
Baskı: Her Gece Bodrum