V
velevki

20.03.2013

9/10

Kitap insanın canını yakıyor okurken.o kadar tanıdık o kadar içten ki olayları sanki kendiniz yaşıyormuşcasına anlatıyor yazar .mutlaka okunması lazım.

Baskı: Angela'nın Külleri I (Hatıralar)