L
lady_gargara

25.04.2013

10/10

Müthiş bir seri. Bu zamana kadar okuduğum en güzel ve sürükleyici seri. Fantastik kurgu meraklıları mutlaka okumalı. Daha önce farketmediğim için hayıflanıyorum...

Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)