10/10

çok güzel bir kitaptı. onu alırken zaten güzel olacağını hemen anlamıştım. hiç de okuduğuma bile pisman olmamıştım ve bir okuyuşta beğenmiştim.

Baskı: Keloğlan ile Dev Anası