H
Hayata devam

23.02.2013

9/10

Hokeyciler serisinin içinde en duygusalı (hatırladığım kadarı ile) bu kitap olsa gerek ...Autumm,Sam'in burnunu sürtsün, inim inim inletsin diye çok bekledim... yetmez ama evet buna da kabulum ! Direkt ve planlı olarak değil kendini koruma altına aldığı için yaptı aslında daha etkili oldu ;) Çeviri berbattı!! Kim ne diyor, kim kiminle konuşuyor,bunlar hangi konudan girip nerden çıkıyor bu kadar belirsiz çorba yapılmış cümlelere rağmen kitabı beğendimya kendime şaşıyorum :o

Baskı: Aşk Ateşi (Chinooks Hokey Takımı #6)