G
Gezgin

29.03.2013

7/10

Birinci kitabın süpriz faktörü (hikayedeki ilginçlik) olmadığı halde gayet sürükleyici. Tekrar Diyar ve Incarceron'da olmak keyifli. Kendime ve alışkanlıklarıma göre bir beklentide olsam da yazar kendi hayal gücünde devam etmiş.

Baskı: Sapphique (Incarceron, #2)