E
ExlibriS

15.06.2012

2/10

Çok gereksiz bir kitaptı,yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Hiç beğenmedim,korku gerilim kategorisindeki çeviri kitaplarda sürekli incil ve şeytan temalarını okumaktan bıktım.Tavsiye etmem,zaman kaybı.

Baskı: Şeytanın Labirenti