T
tarih84

29.03.2013

8/10

Farklı bir tarihi aşk romanıydı, zamanda yolculuk güzel işlenmişti. Kitap boyunca aklım baş kahraman yerine hep ADAM'daydı. Seri devamında dilerim Adam ve Griim'in de kitapları olur. Merakla bekleyeceğim.

Baskı: Sisli Dağların Ötesinde (Highlander, #1)