
Amerikan Tanrıları (Amerikan Tanrıları, #1)
neil gaiman
E
efendi zibidi
01.10.2018
7/10
Aslında konu ve metaforik göndermeler çok iyiydi ancak Gaiman bu sefer fazla gevezelik etmiş. Yer yer sıktı ve en sonunda benim için, tamamen içine girilmez bir hâl aldı roman. Zaten 5 ödül alan formatı daha kısaymış. Keşke uzun versiyonuna geçmeselermiş.
Baskı: Amerikan Tanrıları (Amerikan Tanrıları, #1)