E
efendi zibidi

01.10.2018

7/10

Aslında konu ve metaforik göndermeler çok iyiydi ancak Gaiman bu sefer fazla gevezelik etmiş. Yer yer sıktı ve en sonunda benim için, tamamen içine girilmez bir hâl aldı roman. Zaten 5 ödül alan formatı daha kısaymış. Keşke uzun versiyonuna geçmeselermiş.

Baskı: Amerikan Tanrıları (Amerikan Tanrıları, #1)