mehmed celal
03.04.2013
Dili biraz ağır geldi gözüme.Kurgu yönünden sorunu olduğunu düşünmüyorum yorucu bir kitap değil.Ah bir de eski kelimelerle yazılmamış olsa..
Baskı: Bir Kadının Hayatı