N
nobody26

03.04.2013

6/10

Dili biraz ağır geldi gözüme.Kurgu yönünden sorunu olduğunu düşünmüyorum yorucu bir kitap değil.Ah bir de eski kelimelerle yazılmamış olsa..

Baskı: Bir Kadının Hayatı