O
orcan

05.01.2014

10/10

Adler yine herşeyi çok güzel anlatmış. Kitap çok güzel ve öz. Yinede adler in kuramlarına aşinaysanız tadı daha bir başka oluyor. Keşke herkes okusa.

Baskı: Cinsiyetler Arasında İşbirliği