O ve Ben
O ve Ben

necip fazıl kısakürek

F
firat

06.04.2013

9/10

Dili biraz ağır,ama konusu çok güzel,Yazan iç çatışmalarını , muhabbetini kelimelere dökerken zaman zaman onunla aynı şeyleri hissettiriyor sizede.

Baskı: O ve Ben