Açlık
Açlık

knut hamsun

M
meruya

07.12.2017

1/10

3 kere okuma girişiminde bulunmama rağmen kendimi boğazlamadan üçünde de yarım bıraktım. Aşırı durağan ve kasvetli ilerliyordu yıllar önceydi bu dediğim şu gün okusam farklı olur mu bilmiyorum ama elime alabileceğimi sanmıyorum.

Baskı: Açlık