ısabel abedi
11.04.2013
Beklediğimden daha vasattı. Yazar iyi bir konu yakalamıştı ama gereksiz yere uzatlamarı vardı. Sonu beni tatmin etmedi. Tekrar elime alıp okumam.
Baskı: Lucian