lisa kleypas
16.04.2013
Harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaydııııı.... Her kitabı iyi olur mu bir yazarın ya! Evet işte oluyor o da Lisa <3 Okuduğum için kendime kızdım sonra aşkla kitabı göğsüme bastırdım ve işte kadın yine yazmış dedim :)
Baskı: Nisan Yağmurları (The Wallflowers, #4)