E
Elif

13.04.2013

9/10

İsim ciddi.. Konu ciddi.. Kapak eh işte.. Ama bu kitaptaki karakterler kesinlikle çok eğlenceliii :D Hep tebessümle hatırlayacağım bu kitabı :) Öyle yoğunlaşmışım ki, çok ciddi bir polisiye okumayı bekliyorum böyle.. Sayfalar ilerledikçe bendeki ciddiyet yerini sırıtmaya bıraktı :D. Çok keyif alarak okudum. Katili tahmin ettim demeyeceğim. Katili, cinayeti unuttum çünkü. Diyaloglar çok hoştu. Tamamen onlara odaklandım. ''Sıkıldım, bunaldım, yok mu şöyle eğlenceli bir şeyler ? '' diyorsanız alıp okuyun işte :D

Baskı: Ölümcül Hata (Blair Mallory #1)