
Teklif
judith ıvory
7/10
Kitabın başlarında sıkıldım ancak sonralara doğru okurken çok eğlendim. Mick'in Edwina'ya karşı tavırları,sözleri çok hoştu. :D Sonralara doğru kitap insanı beklenmedik bir biçimde şaşırttı -açıkçası ben kitabın sıradan bir aşk hikayesi olacağını düşünmüştüm.- Sonu da dahil olmak üzere güzel bir kitaptı :)
Baskı: Teklif