H
hüma

22.06.2013

6/10

ilk kitaba göre daha çok beğenmeme rağmen sonu olmasaydı 3ü okumazdım diye düşünüyorum..ama o sonla bu mümkün değil gibi duruyor:)

Baskı: Ben Ölene Kadar (Revenants, #2)