sheila o'flanagan
15.04.2013
Üç kız kardeşin keyif veren hikayesi. Yazarın ilk okuduğum kitabıydı ama fırsat bulursam diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Kitap akıcı uslubunu beğendim.
Baskı: Gitsen İyi Olur