hıfzı topuz
04.05.2013
Kitap son derece akıcı bir dille yazılmış. Tek sıkıntı kitapta Fikriye Hanım'dan yeterince söz edilmemesi. Yaklaşık olarak kitabın yüzde yirmisinde ancak bahsi geçiyor.
Baskı: Gazi ve Fikriye