A
ahmar

05.08.2012

10/10

ahhhh kedicik ahhh 1sene bn sensiz nsl dururm diyerek başlıyorm seri yine harika yalnız yayın evi şu kapaklar konusunda biraz daha çalışmalı bnce çkkk soluk duruyodu orjinal kapağı olduğu gibi kullansalar nolcak ki

Baskı: Şimdi Mezar Zamanı (Gece Avcısı, #6)