jeaniene frost
05.08.2012
ahhhh kedicik ahhh 1sene bn sensiz nsl dururm diyerek başlıyorm seri yine harika yalnız yayın evi şu kapaklar konusunda biraz daha çalışmalı bnce çkkk soluk duruyodu orjinal kapağı olduğu gibi kullansalar nolcak ki
Baskı: Şimdi Mezar Zamanı (Gece Avcısı, #6)