Tanrı (Melez Sözleşmeleri, #3)
Tanrı (Melez Sözleşmeleri, #3)

jennifer l. armentrout

T
Taranis

20.04.2013

10/10

Tanrı'ya başlamadan önce beklentilerim yüksekti ve hayal kırıklığına uğramadım . BAYILDIM ! İtiraf edeyim Seth'i seviyorum ama Aiden kadar değil . Hele bu kitap TeamAiden'cılar için çölde su gibi gelecektir :) Ama yazarın Seth'e haksızlık yaptığını düşünüyorum . Kitabın sonuna kadar bende '' Hala umut var '' diyordum . Ama artık emin değilim neyse onun dışında çok sürükleyiciydi tempo hiç düşmedi . Aşk , heyecan,gerilim , entrika ve Tanrılar... bu kitapta her şey var. Hele o son .. Ağzım bir karış açık kaldı ne düşüneceğimi bilemedim . Dördüncü kitap ''Apollyon '' bomba gibi olacak . Sabırsızlıkla bekliyorum :) Ha Unutmadan TeamAiden ! :D

Baskı: Tanrı (Melez Sözleşmeleri, #3)