Karanlık Ateş (Ateş, #1)
Karanlık Ateş (Ateş, #1)

karen marie moning

D
DarkFever

23.08.2012

10/10

Ateş serisini okumayan kişi, fantastik bir okuyucu değildir tam manasıyla diyorum yalnızca. Ögün bir korgu, mükemmel bir dil, akıcı sayfalar, Barrons... Neden hala duruyorsunuz ki bu kitabı okumamak için? Benim için Bones neyse, Marc neyse Barrons da öyle artık.

Baskı: Karanlık Ateş (Ateş, #1)