G
gelengi

09.05.2013

9/10

bir çok kişi çok sıkıcı hiç beklediğimiz gibi değil aksiyon yok dese de ben okumaktan zevk aldım.

Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 1)