george r. r. martin
09.05.2013
bir çok kişi çok sıkıcı hiç beklediğimiz gibi değil aksiyon yok dese de ben okumaktan zevk aldım.
Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 1)