knut hamsun
16.05.2013
Ah Victoria... Aşkın en saf halini okuduğumu hissettim, güzeldi bu his. Ve bir de şöyle söyleyeyim, Victoria'nın mektubunu okuduktan sonra içimdeki kelebekler, öldüler
Baskı: Victoria