
Oma...
münib engin noyan
Ç
Çöpü de götür
10.06.2013
7/10
Eski zamanlarda yaşamayı hayal ettiren çok güzel bir kitap.. Gerçek bir yaşantı gerçek bir kader..Okuduğumda keşke o dönemlerde yaşamış olsaydım dediğim güzel bir kitap.
Baskı: Oma...

münib engin noyan
10.06.2013
Eski zamanlarda yaşamayı hayal ettiren çok güzel bir kitap.. Gerçek bir yaşantı gerçek bir kader..Okuduğumda keşke o dönemlerde yaşamış olsaydım dediğim güzel bir kitap.
Baskı: Oma...