Oma...
Oma...

münib engin noyan

7/10

Eski zamanlarda yaşamayı hayal ettiren çok güzel bir kitap.. Gerçek bir yaşantı gerçek bir kader..Okuduğumda keşke o dönemlerde yaşamış olsaydım dediğim güzel bir kitap.

Baskı: Oma...