Karanlığın Çağrısı
Karanlığın Çağrısı

okay tiryakioğlu

M
mustafasahin

19.05.2013

6/10

Bir 'ilk kitap' için iyi denebilecek bir eser bence. Yer yer birbirine giren sahneler güzel işlenmiş ama dil epey yavan. Ayrıca benim okuduğum baskıda yer yer imla hataları vardı ve bu da ister istemez kötü bir etki bırakıyor.

Baskı: Karanlığın Çağrısı