
guillaume musso
31.10.2012
Veee bende nihayet okudum ve 2 günde bitirdim (aslında 1 günde biterdi malum bayram zamanıydı...) Mükemmel bir kitaptı yazarın anlatımı,kurgusu,hissettirdikleri...Her bir karakter ince ince işlenmiş,geçmişten gelen sarsılmaz dostluklar,yokluktan en tepeye sonra birden en dibe düşüşler ama arkadaşlığın inanılmazlığı!! ''Arkadaşlar,kanatlarımız uçmayı unuttuğunda bizi havalandıran meleklerdir.'' İmha edilmemiş kitabın aranması kitabın dünya yolculuğu esnasında karşılaştığımız insan hikayeleri G.Musso'nun böylesi farklılıklar oluşturması beklenmedik ağızda patlayan lezzet bombaları gibiydi :) Çevirmen o kadar güzel o kadar akıcı aktarmış ki Gülçin Şahin'e sonsuz teşekkürler :) Kitaba ilk başladığımda yazar yeni konu sürprizdi zira arka kapağını bile okumamıştım ;) Konuya yavaş yavaş ısınırken ilerledikçe heyecan dozu git gide arttı sonlara doğru hop oturdum hop kalktım yok böyle diyeceğim ama okumaya başladığımda aklım Marc Levy kitapları gelmişti aynı kulvardalar:) Son beklenmedikti o son olmasaydı oturur sinirimden ve üzüntümden ağlardım herhalde :'( Milo ahh Milo sen neymişsin diyorum :o Kağıt Kız hakkında o kadar çok şey yazmak istiyorum ki...Sadece bu yorumu okuyanlara şunu diyebilirim bu kitabı bulun ve okuyun muhakkak okuyun!!!
Baskı: Kağıt Kız