K
Kitap Notları

24.05.2013

6/10

Ben kitabın sonlarına doğru anlamamaya başladığım için biraz düşük not verdim. Öznel eleştiri oldu yani :) Genel bir fikir vermesi açısından faydalıydı. Çok Türkçe bir dili var.

Baskı: Eleştiri Kuramları