S
Sleepingforest

07.02.2014

8/10

John Green'le bu kitapla tanıştım. Çok keyifliydi bir o kadar da hüzünlü. Yazarla ilk kez tanıştığımdan fazla beklentim yoktu, o yüzden beklediğimden fazlasını bulmam şaşırtıcı olmadı.

Baskı: Alaska'nın Peşinde