B
Betulcoskun

04.05.2013

5/10

Neden okudum bilmiyorum ama pek de bi beğeni hissi uyandırmıyor . Pek bir erişkin kitabı gibi ya da çok amerikan mı denir bilemiyorum . Ben beğenmedim

Baskı: Lanetli Talih (Writers, #4)