
Bel-Ami
guy de maupassant
K
kitaplarla beslenmek
17.05.2013
8/10
Yazarın tasvirleri çok güzel. Okura anlatmak istediğini çok yalın bir biçimde anlatmış. Ben eseri çok beğendim.
Baskı: Bel-Ami

guy de maupassant
17.05.2013
Yazarın tasvirleri çok güzel. Okura anlatmak istediğini çok yalın bir biçimde anlatmış. Ben eseri çok beğendim.
Baskı: Bel-Ami