_
__giz__

10.05.2013

9/10

Bazı yazılarını köşesinde okumuştum. Tarzını beğendiğim için de çok severek okudum. Okurken de bazı noktalarda düşünmeden edemedim. Üslubu çok akıcıydı. Tavsiye ederim.

Baskı: Önüm Arkam Sağım Solum Dönek