ipek ongun
28.07.2013
Çok güzel bir kitap.Okurken çok eğlendim,çok fazla sıkıcı değil.Mutlaka kitapçılardan serisi ile birlikte alın.
Baskı: İşte Hayat (Bir Genç Kızın Gizli Defteri, #5)