D
Dahlia

28.07.2013

10/10

Çok güzel bir kitap.Okurken çok eğlendim,çok fazla sıkıcı değil.Mutlaka kitapçılardan serisi ile birlikte alın.

Baskı: İşte Hayat (Bir Genç Kızın Gizli Defteri, #5)