george r. r. martin
14.05.2013
bu seri hakkında yoruma bile gerek yok artık sanırım..Duymayan bilmeyen kaldıysa yakında duyacaktır ..Hala okumamakta direnen olursa bırakalım o da onların kaybı olsun :)
Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 2)