
Şeytanın Sağ Eli
john saul
B
BurcuDurmaz
28.05.2013
7/10
6. sınıfa mı 7. sınıfa mı ne giderken okumuştum. Kitap güzeldi ama korkutucu falan değildi.
Baskı: Şeytanın Sağ Eli

john saul
28.05.2013
6. sınıfa mı 7. sınıfa mı ne giderken okumuştum. Kitap güzeldi ama korkutucu falan değildi.
Baskı: Şeytanın Sağ Eli