
Hırsızlar Cumhuriyeti (Centilmen Piç, #3)
scott lynch
3/10
İngilizce konuşanların söylediği gibi " booooooring" Halbuki serinin ilk kitabı çok sürükleyiciydi, harika bir seri başlangıcıydı.. Ama 2. kitapla verdiği keyif oldukça düştü. Bu kitapla da sıfırın altına indi.. Hafakanlar bastıracak kadar uzatılmış bu kitap. İlk kitabın ekmeğini yiyip, kelime başına anlaşma mı yaptı acaba yazar. Benim için seri bu kitapla bitmiştir.
Baskı: Hırsızlar Cumhuriyeti (Centilmen Piç, #3)