D
DewilAhmet
18.05.2013
10/10
Çok güzel bir kitaptı bu seriyi çok seviyorum ama kitapları arasında bu kadar zaman olması da bir boşluk oluşturuyor ve detayları unutmamıza neden oluyor. Yeni kitabı o detaylarla okusak daha eğlenceli ve güzel olurdu.
Baskı: Altı Numaranın Gücü & Kayıp Dosya : Altı Numaranın Mirası
