fatih murat arsal
30.11.2013
Güzeldi,ne diyeyim FMA klasiği bir kitap daha.Yalnız biraz fazla uzatılmıştı konu,tek eleştirim bu olacak.
Baskı: Yalnız Gözlerin İçin