george r. r. martin
29.07.2013
Jon'un son bölümü aşırı sıkıcıydı ya da uykulu halimle okuduğum için öyle geldi ama bir kaç satır atlamış bile olabilirim. Tabi ki bu kitabın genelini etkilemiyor. 9/10
Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 2)