O
Odaxre

29.07.2013

9/10

Jon'un son bölümü aşırı sıkıcıydı ya da uykulu halimle okuduğum için öyle geldi ama bir kaç satır atlamış bile olabilirim. Tabi ki bu kitabın genelini etkilemiyor. 9/10

Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 2)