linda francis lee
30.05.2013
Okumanın insana bir şeyler katmayacağı,sürükleyici yahut konusu olmayan bir kitap.Benim için zaman ve para kaybıydı.Daha güzel kitapların olduğu ortadayken bu kitabın okunması gereksiz açıkçası.
Baskı: Sensiz Asla