H
hergunumleyla

12.01.2015

7/10

Okuduğum andan beri içimde yaşayan bir kitap. Yekta Kopan'ın zaten dili çok etkileyici ve hikayeler de çok sahici.

Baskı: Bir De Baktım Yoksun