cecilia samartin
02.06.2013
Çok fazla aklıma takılı kalmış bir kitap olduğunu söyleyemesem de okuduğum günlerde çok beğendiğim bir kitaptı.Tavsiye ederim.
Baskı: Yitik Cennet