
Histeri
laura lippman
O
okursever-nejla
03.06.2013
5/10
çok sıkıcı ilerliyor..ama yarım kitap bırakmak tarzım olmadığından okumak için uğraşıyorum..kitabın yarısından sonra akıcılık oranı yükselerek ilerledi. sonuna doğru elimden bırakamadım. dramatik süpriz bir son...
Baskı: Histeri