lev nikolayeviç tolstoy
17.06.2013
Muhteşem bir klasikti. Bir asırdan fazla zaman geçmesine rağmen rahatlıkla okudum. Yapılan betimlemeler o kadar iyiydi ki her birini gözümde canlandırabildim. Kitabın tek kötü yönü sonlarında düşüncenin kendini sürekli tekrar edişiydi.
Baskı: Diriliş