
Suskunlar
ihsan oktay anar
S
sütlü kahve
08.04.2013
10/10
çok çoook güzel bir kitap. İhsan Oktay'dan 2.okuduğum kitap. Çok eğlenceli, kurgusu trajikomik herşeyiyle bir başkaydı.
Baskı: Suskunlar

ihsan oktay anar
08.04.2013
çok çoook güzel bir kitap. İhsan Oktay'dan 2.okuduğum kitap. Çok eğlenceli, kurgusu trajikomik herşeyiyle bir başkaydı.
Baskı: Suskunlar