Ödül
Ödül

julie garwood

K
keskinek

12.08.2012

9/10

Düşük beklentilerle okumaya başlayınca daha iyi sanırım ben kitabı severek okudum. Daha önceden kendimi hazırladığım için tüm o samaklar için kendi kelimelerimi koydum ve gayet güzel oldu . Sanırım bu kitapta şanslıyım zira az çok yorumları bildiğim için hazırlıklıydım ;) Kitap okunabilir mi hayır mutlaka okunmalı çünkü o JG ne kadar kötü olabilir ki ? :)

Baskı: Ödül